Svenska cafeet

Denna morgon spenderades med bästa Micke och tom, vi gick till den svenska caféet soligger ett kvarter härifrån!
Frukost blev RIKTIGT KAFFE FRÅN ZOEGAS, gissa hur lycklig jag va!? Och köttbullar med potatissallad, mums! Köpte även mig ett minilager av svenska produkter som ostbågar, Marabou choklad, kexchoklad och djungelvrål!
Sen gick vi vidare mot lagoon där vi mötte upp tanya, Scott, Michael och louis. Kvällen spenderas med samma människor och bubbligt passion pop, förhoppningsvis utan drama. 
 
Jag och Micke väntar på mat
 
Mat!


Kommentarer
Pappa

Lite hemlängtan kanske? :)
I helgen höll Zoega-klockan på att blåsa ner. De stängde av hela E4an, men det var bara höljet som hade lossnat.

2013-07-03 @ 05:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0