Slödag delux

Herre Gud vilken långsam dag det har varit idag!!! Vaknade vid 13, mötte upp Micke och tom och några från deras hus på the Jack för mat. Åt en hamburgare, sen gick jag och Micke till deras hus. Råkade somna och vaknade inte förrän 18. Vi tog en taxi tillbaka till city, mötte upp de andra för ett glas goon (blö) och sen gick jag tillbaka för att möta tanya.  
Vi bestämde oss för en kväll framför tvn, så vi gick till woolsworth och handlade snacks till vår filmkväll. 6 småpåsar chips, kinderägg, timtams, snickers, cola och chokladfyllda pannkakor fick följa med hem, ni kan ju gissa när jag ska äta igen?! Aldrig! Vi kollade på stardust (jag dör vilken fin film) och sen va det dags för bingen!
 
Pigg Micke efter gårdagens bravader !
Tom startade dagen med en öl. Knäppis!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0