Sista dagen och Sydney

 
Heyyyy!
Igår var sista dagen på farmcamp. Vi spenderade förmiddagen med att laga och ta ner staket. Ett jobb som tog en timme längre än vad det skulle och vi stod i ösregn. När vi äntligen var klara blev det grillat till middag! Efter det var det bara chill och duscha och packa. Sen blev det grillat igen till kvällsmat. Sen var det bara på ölen och så satte vi igång med våra dricklekar! 
Idag fixade vi, packade det sista och städade upp. Sen bar det av till tågstationen och nu är vi på väg mot Sydney. Denna veckan har varit utmanande, uttröttande, mentalt utmattande och fullkomligt galen och unik. Har gjort saker som jag aldrig trodde jag skulle göra (valla kor från en motorcykel, som jag faktiskt behärskar) och saker som har fått mig att växa som människa. Jag har fått bevisa att jag har något att komma med och jag har sett andra människor utvecklas runt mig. Älskar alla jag har mött och trots att vi är en grupp människor som är otroligt olika varandra så passar vi så himla bra ihop. It's the hairflip, it's whatever!
 
Vårt underbara gäng! Sebastian, jag, Esben, Charlotte, Judy, Joe, Becca, Dennis, Laura, italy, pretty och Pierre!
 
Hahahaha, Esben på bussen. Han somnade såhär


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0