Outbackpackers

Hej!
Bilduppdateringen från farmcamp var obefintlig då jag inte hade någon kamera att offra. Däremot var det några som knäppte lite kort, låt oss ta en titt!
 
Jag och Esben dansar tango
 
 
Jag droppade ordet "mine" vilket resulterade i 10 armhävningar. Dum lek. 
 
Jag pussar på mr. Jingles. 
 
Coolingen Dennis
 
Coolingen Esben
 
Vi i trailern
 
Vallning
 
Laura och Becca 
 
Vår valp potsy
 
Laura och det minsta lammet
 
Bäääääää
 
Chill utanför köket
 
 
 
Pierre och timoty
 
Becca!
 
Sebastian och Dennis
 
Esben och Carola fick byta kläder
 
Pierre och Laura
 
Tess och Bec
 
Carola och Judy
 
Turturduvorna
 
Becca Laura Sebastian Pierre
 
Campbrasan
 
 
Alla vi <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0