King's cross

Igår bestämde vi oss för att åka till kings cross. The cross har inte bästa ryktet då där finns rätt mycket kriminalitet, men har typ en miljon klubbar, så vi tänkte att det får vi ju ge en chans!
Vi åt middag i sidebar, där vi försökte ragga med oss livvakter för kvällen. Till sist hittade vi ett gäng killar som skulle dit, toppen tyckte vi så vi gick till deras rum och började förfesta. Det visade sig dock att en dammråtta är roligare än dom här killarna, så vi fortsatte i köket istället. Där hittade vi ett helt gäng som skulle dit! Köket stängde vid 10, vi fortsatte förfesta i korridoren sen gick vi till sidebar och mötte upp med gänget som skulle dit. Dock ville de stanna kvar, så det slutade med att jag och tanya åkte dit själva. Utan livvakter. 
När vi kom dit gick vi till worldbar. Schyst ställe, men allt vårt goondrickande tog ut sin rätt på tanya och hon somnade i en av sofforna. Vakten sa till henne, vi gick till en annan soffa där hon somnade igen, bartendern sa till henne och där fick det räcka. Vi åkte tillbaka, tanya gick jag la sig och jag satte mig framför tvn och gormade. Sen mötte jag Esben igen, vi gick till sidebar tills det stängde och sen var det gonatt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0