Igår natt

Gårdagen spenderades med frukost och hänga vid the lagoon med Scott. Riktig jäkla slödag. Igår kväll blev bara kaos. Vi var ute på pj obriens och åt kvällsmat, tog några öl, sen gick vi tillbaka till gilligans. Kollade på wet tshirt contest, sen gick jag upp på rummet för att göra mig iordning och duscha (inte för att jag var med, för att jag inte hunnit innan). La mig sedan på sängen och lyckades somna. Bra jobb! 
Sen kom de brittiska killarna tillbaka och vi köpte chips och sen blev det drama och sen lyckades jag somna när klockan va runt 6-7.
 
Michael hittade ett tält som någon byggt i vårat rum.
 
jag och Scott satt och pratade på balkongen, och när vi kom tillbaka hittade vi Lewis och Michael megakoncentrerade såhär:
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0