Hejdå cairns, hello Sydney

Igår var vår sista dag i cairns. Vi käkade lunch på pj o'briens, sen gick vi och shoppade och hamnade på woolshed för kvällsmat. Efter det var det bara att packa väskan och göra sig iordning för kvällen! Vi förfestade i tanyas rum, sen fortsatte vi till woolshed för drinkar. Vi dansade, sa hej då till våra underbara vakter och gick vidare mot gilligans. Där dansade vi fram till stängningsdags. Vi dansade och dansade och struntade i alla andra och sen var det dags att hämta väskorna. Vi fyllde på en flaska med goon, lyckades ta oss till bussen och lyckades hoppa på planet. Vid 10-10.30 var jag och tanya framme i Sydney! Vi bokade in oss på wake up, käkade kinamat, jag hämtade min väska på work and travel och sen var det dags för att ta igen lite förlorad sömn. 
Snart kommer bästa Michael hit och ikväll ska vi ut och se vad Sydney har att erbjuda!
 
Vi i cykeltaxi, sån måste man ju bara åka!
 
Glada tjajor på gilligans
 
Trötta tjajor framme i sydney
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0