Bye Sydney, hello farmcamp

Igår var sista kvällen i Sydney. Vi var på sidebar och scruffys. Michael åkte till Fiji vid halv fyra på morgonen, tanya åker till Melbourne ikväll och jag sitter på bussen mot farmcamp!
Förresten har jag nu fått lite mer information om detta camp. Det är en 14 timmar lång bussresa dit, inte 6h. Det finns inget varmvatten. Där finns ingen elektricitet. Där finns ett ormbo vid en av stugorna med den 5e dödligaste ormen i världen. Och vår ledare (hennes första läger tål att tilläggas) spydde precis ut genom rutan på grund av bakfylla. Och vi har en högljud klämtjäck tjej från Wales som tycker alla ska vara bästa vänner och vara med på gruppfoton. Efter att vi känt varandra i 5 minuter. Förhoppningsvis blir veckan bättre än det här, för just nu har Sydney aldrig känts längre bort. 
 
Jepp. Spya, utsmetad. Gissa vilken sida jag sitter på?
 


Kommentarer
Linda

Nämen vilken start..... fast då brukar ju det vända till nåt positivt efteråt...
Förhoppningsviss kan du skratta åt din bisarra bussresa med fina fönsterrutan om ett tag...;-P
Förstår om du lider just nu stackare ♥

2013-07-14 @ 06:01:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0