Buhu

Igår kväll alltså! Jag tänkte inte gå ut först, eftersom jag sovit en timme kvällen innan och dykt hela dagen, men! Mötte Lewis och Michael i i tvrummet, sen bestämde jag mig för att följa med dom ut. Vi gick till woolshed och köpte 5 drinkar för 10 dollar (Såna erbjudanden måste man haka på). Sen hängde vi där nästan hela kvällen! Lewis fick ansiktsmålning, jag fick en blomsterkrans och Michael blev full. Så sjukt rolig kväll! Kvällen slutade med att jag stod och borstade Michaels tänder och Lewis sprang rundor och irriterade våra andra stackars roomies. Fint!
Så himla sorgligt dock. Scott har åkt hem, Michael och Lewis ska byta rum och jag måste sova i en dålig säng. Hade jag fått välja så hade vi stannat där ett bra tag till. 
Lewis med färg i ansiktet!
 
Borsta borsta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0