Tacos och hissparty

 

Vilken dag!

Vid halv 11 vaknade jag, jag väckte de andra och vi gjorde oss iordning för att gå på poolparty! Trodde vi... Det visade sig bara vara en vanlig pool, utan något party. Men det var mysigt ändå, dock för blåsigt så efter mindre än en timme gick vi tillbaka igen. Vi gick inom Peter pans kontor (företaget vi bokat vår östkustresa med) för att få allting fixat. En och en halv timme senare hade vi äntligen fått våra vouchers och bussbiljetter och kunde gå tillbaka till hostlet för att äta. Vi gjorde tacos och sen satte vi oss på taket och spelade yatzy (jag vann) och solade. Vi gick sedan ner till rummet för att vila lite. Vi gick sedan upp på taket igen för att äta $2 hamburgare. Efter det hoppade jag in i duschen, sen började vi förfesta. Efter många om och men hamnade vi på sidebar. Där skakade vi rumpa hela natten tills det var dags att gå hem.
Joey som jobbar i receptionen väntade på att jag och Emilia skulle komma hem (jag och Emilia har en tradition att varje kväll komma hem, be dom spela taylor swift och så dansar vi i receptionen medan vi väntar på hissen). Vi stannade hos Joey, pratade med de andra som fortfarande var vakna, blev bjudna på coca Cola och wifi, vi hade hissparty (man sitter på golvet i hissen, lyssnar på musik och trycker på alla knapparna, jag vet, moget osv osv osv). Där stannade vi till klockan 6 på morgonen då det var dags att sova. Bra kväll!

 Poolhäng
 
Östkustresan sorted!
 
Tacos! Emilia-"måste man le på alla bilder?"
 
Yatzy! Jag vann! Utan fusk!
 
Hissparty!
 
 
Joey
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0