Santa claus is coming to town

Nu är vi hemma från Dalby. Sista natten sov jag i en bil (halleluja, torrt och varmt) och vaknade vid klockan 5 när det var dags för att fodra. Eller ja, jag blev väckt av Tyrone som knackade på rutan. Jag kollade bara upp och la mig igen i 5 minuter. Han sa att jag hade varit värdelös i en nödsituation, men vad gör det om man är trött?
Sen gick vi och satte oss vid Gandalfs Box och väntade på att försäljningen skulle börja. Sen när det var dags red Tyrone, men Gandalf blev inte auktionerad till det priset som ägarna ville, så hon blev inte såld. Sen vart det dags att packa ihop och åka hem. Så med varsin glass i bilen och en "so fresh" CD spelande var vi redo att åka. Försökte på vägen hem få Tyrone att stanna på ett zoo, men det gick inte. Sen kom vi hem iallafall, åt kvällsmat och klädde julgranen. Mysigt!

 

 Tyrone och Clay sätter upp julstjärnan, Emilia försökte hänga pynt i tyrones öra
 
Emilia fastnade i en julkrans
 
Julbelysningen på verandan lyser in till oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0