Så kan det gå!

Jahapp. Detta var ju en rolig dag. Morgonfodrade, åt frukost och sen gick jag ut med korna. De jävlarna höll på att bara vandra runt och springa ut på vägen i två timmar. Sen bestämde sig en av korna att gå in i en hage där den inte alls hörde hemma. Jag gick efter och försökte valla ut den, skrek och viftade men ingenting hände. Den ville inte röra sig. Så då bestämmer jag mig för att luta mig så mycket jag kan mot höger där kon stod, och försöka sparka fram den. Bara det att hästkräket jag satt på blev rädd när jag sparkade och flög åt vänster. Vart hamnade jag? På marken. Arg som ett bi låg jag kvar på marken och svor och grät över hur idiotiska kor är. En bil stannade och en kvinna hoppade ur för att se att jag levde eftersom jag inte reste mig. Sen kom Katrina och Emilia. Emilia tog över Rancho och korna och Katrina försökte få in mig i bilen för att åka upp till huset. Men jag var arg så jag promenerade upp till huset istället. Resten av dagen snurrade på som vanligt.


Kommentarer
pappa

Ja, kor är dumma djur. Jag hoppas du inte gjorde dig illa. Ha en bättre dag idag.

/pappa

2013-12-09 @ 07:13:46
Linda

♥♥♥ kram ♥♥♥

2013-12-09 @ 12:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0