Ponnyakuten

Vi fattas en ponny! Clays lilla ponny cocopops fick kolik härom dagen. Han låg ner, rullade och Emilia gick nog en mil med honom fram och tillbaka, fram och tillbaka. Veterinären kom hit och gav honom medicin, sen mådde han bättre. Dock blev han sämre igen så veterinären fick komma hit igen. Allting slutade iallafall med att jag och Emilia fick ta ut alla sopor ur hästtransporten så att vi kunde lasta ponnyn och åka iväg för att lämna honom hos veterinären. Vid 23 tiden var vi hemma igen. Stackars liten.

Annars då? Det flyter på som vanligt. Ikväll ska vi nog iväg och äta avskedsmiddag, idag är sista riktiga arbetsdagen. Dessutom har jag fått Katrina att skriva på för mitt andra års visum, så nu är det på riktigt!

 

 Busungar !
 
 


Kommentarer
Linda

★★★ Bär det iväg på nya äventyr nu kära Sanna? Vill passa på sända dig den största Jul kramen till dig ifall du inte kommer ha data tillgängligt... din vän R. Och jag pratade nyss om dig och konstaterade att vi kan inte prata om dig utan bli tårögda... ;-P Vi vill önska dig en fantastisk God Jul & Gott nytt År... bamse kram från oss som saknar dig ★★★ Linda & R.
♥♥♥ Ha så super kul nu på dina fortsatta äventyr♥♥♥

2013-12-20 @ 19:23:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0