Brisbane to Sydney

Hej allihopa!
Hur har ni det? Vi har det bra! Vi är just nu i Sydney och bor på ett av de bästa hostelna som finns! Den 22a packade vi våra väskor på YHA i Brisbane och vandrade oss ner till stationen för att ta tåget till flygplatsen. Det var ca 30 grader ute, och jag hade jeans och tjocktröja på mig (för att de inte fick plats i väskan), bra där. Vi tog en paus på vägen, lutade oss tillbaka, och kom sedan inte upp. Det tog oss nog en kvart för att lyckas sätta oss upp igen, så kan det gå.
Vi kom iallafall fram till flygplatsen och fram till Sydney. Vi lyckades till och med hitta till hostlet. Väl framme hade de arrangerat olika aktiviteter för alla som stannar över jul och nyår. På dagens schema stod hamburgare för $2 och utgång på sidebar. Det var ett kärt återseende av mina fina vakter!

 

 Paus, vi sitter fast!
 
 
Utslagen Emilia väntar på flyget
 
 
 
Vad ad hade vi gjort utan denna app?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0