WIFI !

ÄNTLIGEN!
Äntligen har jag packat upp min dator (den har inte varit upppackat sen innan Cairns, vilket är ungefär 1,5 månader sedan) och jag har skaffat internet! En liten wifi dosa som är min räddare i nöden. Min dator var inte glad på mig, den ville ha en massa saker uppdaterade, bilder ska läggas in från mobilen, mobilen ska säkerhetskopieras osv. Men, gissa om jag är glad! Dock fattade jag först inte att jag var tvungen att aktivera mitt sim kort som är i dosan, men när jag väl kommit underfund med det så fungerade det fint. Uppdateringar kommer från de senaste dagarna, och nu kan jag även lägga in lite bilder!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0