Vi ses senare!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har inte varit en rolig dag. Klockan halv åtta i morse väckte Tanya mig för att vi skulle packa. Jag fyllde i hennes minnesluckor från föregående kväll, och sen va det dags att checka ut. Vi gick ner, köpte frukost och kollade på the mindy project tills det var dags att gå till tåget och säga hejdå till tanya. 
Idag åkte hon hem, min rockstar, taylor swift älskande, nonstop pratade, hysteriskt roliga, searching for keys, basketboll, drunk girl och cool guy dansande underbara vän. Så idag har jag legat i sängen och varit deprimerad. Kvällen lär fortsätta i samma bana. 
 


Kommentarer
Linda

Fasen va tråkigt hon åkte hem..blir ju nästan ledsen själv för man kan känna riktigt hur tomt det blir för dig.... ja du... kör på ditt underbara spralliga personlighet så lovar jag att änglarna kommer sända någon som du kommer ha lika kul med....
Bamse kramar och hoppas du får hitta på nåt kul nu så det känns mindre jobbigt...... ♥

2013-08-02 @ 15:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0