Vår dag

Idag har varit tanyas sista hela dag i Sydney. Hon väckte mig vid kl 10, jag var halvdöd eftersom jag lyckats dra på mig ännu en förkylning. Vi åt sushi. Vi gick ut och shoppade lite. Tanya köpte presenter till hennes familj och jag köpte högtalare till min telefon. När vi kom tillbaka till vårat hostel tyckte vi att det var ett ypperligt tillfälle att bjuda in alla vi mötte på förfest. Sagt och gjort, vi bjöd in folk, köpte ballonger och skrev en skylt, och sen väntade vi. I början hände ingenting, det var jag, tanya, Mitchell och Lewis. Sen knackade det på dörren och folk började trilla in. Det slutade med att vi var ett fullt rum, med egen dj, och säkerhetsvakterna knackade på och sa att festen var över. Efter det drog vi till ivy och sen hem. Detta har nog varit den bästa förfesten i historien!
Vi var snygga på paddy's under shoppingrundan
 
Tanya och Lewis porträtt av tanya
 
Mitchell försökte fånga ballongerna, gick sådär
 
Vår skylt!


Kommentarer
Lena ( mamma)

Hej partypinglan! När åker du från storstan? P

Svar: Mitt flyg går 0620 söndag morgon!
vilsnaiaustralien

2013-08-02 @ 07:02:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0