Min sista kväll i Sydney i bilder

Min sista kväll i Sydney. Det var två veckor sedan, men känns som två månader sen. Det känns som jag har varit här ute på landet i evigheternas evighet. Dessutom krånglade min router, men det visade sig att jag inte satt in pengar på den än, trodde det sköttes automatiskt. Nåväl, här har ni lite bilder!
 
Mitchell, min roomie, och jag på Sidebar
 
Han fick en puss! Vet att det är sjukt dålig kvalité på bilderna, men ser ni hur ljust mitt hår har blivit? När jag kommer härifrån ska jag till frissan direkt och klippa och färga!
 
Det gick runt en snubbe inne på Sidebar som gjorde ansiktsmålningar för 20 dollar. En sån måste jag ha! sa Mitchell, och vips så såg han ut som Mike Tyson
 
Såhär blev det! I kanske en halvtimme gick han runt med detta, sen tvättade han av den.
 
Min roomie Zak i mitten, med hans roliga vän som jag inte kommer ihåg namnet på till vänster om honom och killen längst till höger har jag för mig var från Danmark.
 
Här är mina fina killar! Från vänster; Andreas från Danmark (Det har den jäveln som tyckte jag skulle avsluta Sydney storartat genom att göra hoppet från filmen Dirty Dancing. Han lovade dyrt och heligt att han inte skulle tappa mig, men trillar själv. Jag ska lägga upp en bild på mitt knä så ska ni få se). Sen Mitchell, min roomie från England, sen Scott, min cairnsroomie som åkte hem till England samma dag som jag åkte till landet, och en random kille i leopardkostym. Och så jag förstås, men det ser ni ju.
 
Här har ni en bild på mitt knä. Detta är dagen efter. Har vi någon läkare eller syrra som läser här? Det är nu (två veckor senare) fortfarande svullet på undersidan av knäet. Känns som någon sena eller något är helt manglat, och varje gång jag rör det så dör jag en smula. Bör jag vara orolig? Kommer benet ramla av? 


Kommentarer
Pernilla

Hej Sanna!
Bilden på knät syns inte, tänkte att jag som expertsyrra skulle ge dig en expertbedömning, men tänker ändå att det kanske är bäst om jag kan undersöka det ordentligt, så det är bara att sätta in pengar för flygbiljetten till mig, så ska jag se till så att ditt knä blir bra ;)

följer förresten din blogg med spänning, och är inte alls avundsjuk. inte alls.

Svar: Ååååh ja det är nog bäst, med min tur så är det nog bäst att alltid ha en syrra med, komsi komsi!
vilsnaiaustralien

2013-08-19 @ 17:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0