Hosta och passion pop

Innekväll. Trodde ja ja. När jag kom till rummet efter att ha varit ute och vandrat runt på stan i ett par timmar satt det ett gäng tyska tjejer på golvet och förfestade. Det tog mig ungefär tre sekunder att ändra mig från innekväll till att gå ut. Vi förfestade på rummet, de drog till deras kompis hostel och jag drog med mig brenda från Taiwan ut! Dock mötte vi Alex i trappen och han drog med oss på en annan efterfest innan sidebar. 
Tiden på sidebar var däremot kortare. Kanske en halvtimme eller en timme. Sen gick jag och brenda tillbaka till rummet. Dock kan jag inte sova för att min snälla roomie Mitchell har gett mig hosta. Så det försöker jag nu bota med strepsil och taiwanesisk medicin som jag fått av brenda. 
Imorgon ska jag nog gå på zoo! Försöker dra med mig mitchell (dock är han skeptisk, försöker få han att bli den nya tanya, lyssna på taylor swift och så. Han verkar inte helt nöjd men han sjunger snällt med i refrängen. Ska nog få pojkvaskern att gå på zoo också).
Vi får se! 


Kommentarer
Pappa

:) Keep it up

2013-08-02 @ 21:28:25
Linda

Hallo på dej!!! hur e det med dig♥ kram

2013-08-06 @ 15:56:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0