30/8

Okej, snabbinlägg!
När jag vaknade idag pratade jag med Yvette på skype. Tittar upp mot en av mina gardiner, vad sitter där? Jo, världens största jäkla spindel!!!! Lika stor som min handflata, så satt den där och glodde på mig. Efter lite googlande kom jag fram till att det måste (hoppas hoppas hoppas) vara en huntsman, en "harmlöses spindel utav vars bett man inte dör av". Bra, man dör inte. Sen gick jag ut och morgonfodrade och samlade mod för att döda spindeln när jag kom tillbaka. Vad hände då? Jo, spindeljäveln var inte kvar!!! Den hade krypt upp på väggen. Jag försökte få i den i ett glas, de ville den inte. Jag försökte klyva den i två delar, det ville den heller inte, utan den börjar hoppa runt och det slutade med att den sprang iväg bakom soffan och jag började nästan gråta. Nu hoppas jag att den tycker att mitt rum är ett hemskt ställe och att den kryper ut och hittar en ny boplats. 
 
Okej, den kanske inte ser så stor ut här, men jag vågade inte gå närmare


Kommentarer
Miranda

Fyyyy fan!!!! Aaaaaaaaaaa

2013-08-29 @ 22:55:16
Linn

FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!! Jag hade DÖTT!!

2013-08-30 @ 07:15:44
Pappa

Den sorten bits inte, den stryper sina offer :)

Svar: Hahahaha, pappa!!!!!
vilsnaiaustralien

2013-08-30 @ 07:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0