27/8

Dag 23
Igår somnade jag inte förrän närmare 12, och det kändes när klockan ringde vid 4. Kostade på mig att snooza i en halvtimme innan jag gick ut för att ge hästarna frukost. Sen var det dags för min egen frukost, te och toast med ost och marmelad, mums! Sen tog det en himla tid innan Tyrone vaknade, så jag satt och sökte på diverse utbildningar. Har hittat en som jag verkligen vill gå, men om man jämför med förra årets antagningspoäng så har jag 0,5 för lite. Söka ska jag göra iallafall, önskar bara jag kunde göra det nu!
Tyrone hade inte gått upp till klockan 7, så jag gick ut till mitt rum, och vid 8-kvart över 8 så började jag. Ta av täcken, fylla på vatten och mocka hagarna. 
Sen åkte vi in till stan för lunch, donken blev det. När vi väl kom hem såg jag att jag hade glömt vattnet på i en av hagarna, så det hade stått och runnit över i två timmar, lyckat va? Sen fortsatte jag att mocka hagar, fodra hästar och hundar och vid klockan 18 var jag färdig med allt. Sen vart det kvällsmat och sen hopp i säng!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0