23/8

Dag 19
Idag när jag vaknade hade jag Skype dejt med Linn! Vi har knappt pratat någonting sen jag kom till Australien (i telefon dårå) så det var så himla skoj att se henne igen. Såklart, det är himla skoj att se alla som jag pratar med via Skype. Saknar alla så mycket när jag är här ute på landet, så det är skönt att se och prata med människor som jag känner utan och innan. Om det är någon som vill prata så passar klockan 12 och 20 eran tid mig utmärkt. 
Nåväl. Jag gick ut och fodrade hästarna, glömde ficklampan av någon konstig anledning men det gick bra ändå, det är fullmåne ute så det lyser upp. Gick sedan in och åt frukost. Clay vaknade tidigt, vid 7, så då sattes tvn igång med jurassic park 2. Tyrone och Ty gick ut, och jag stannade inne och kollade på film då Tyrone tyckte jag kunde passa Clay tills Katrina vaknade. Jepp, halv 9 gick jag ut till hästarna, rätt go morgon. Började mocka, fylla vatten o.s.v. 
Sen vart det lunch. Gick sedan ut igen och hämtade in och sadlade hästar, duschade två hästar, lagade staket, gav hundar och hästar mat och sen var den eftermiddagen över. In för kvällsmat och kolla på den sista jurassic park, sen i säng. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0