21/8

Dag 17
Idag när jag vaknade kändes det som att jag fått 5 timmars för lite sömn. Gick upp ändå (vad har jag för val?) och åt choklad. Jag kommer att bli så fet. Äter choklad hela tiden, igår åt jag tre snickers (sånna dubbla) typ 100 gram mjölkchokla och 5 småpåsar chips. Alltså hallå!!!
Nåväl, sen gick jag ut och morgonfodrade, frost låg över hela marken. Det var tydligen minus 3 grader ute i natt. Sen var det frukost (toast med sylt och te med 4 tsk socker, mer nyttigheter). Sen ut igen och hämtade in 6 hästar. Tyrone red och sen hämtade jag in 5 andra. 
Sen närmade sig klockan lunch och det bjöds på pannkakor, ser ni en trend? Efter lunch var det ut och jobba igen. Hämta och lämna hästar, mocka hagar, ge hundarna och hästarna mat. När vi väl var färdiga var det dags för kvällsmat, gissa vad? Kanske lite pizza och så glass till efterrätt. Hehe. Imorgon ska jag vara nyttigare dock, kanske gröt till frukost?


Kommentarer
linn

Haha, jag gillar din nya nyttiga livsstil! Kanske något att ta efter?

2013-08-21 @ 12:09:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0