20/8

Dag 16
Idag gick jag faktiskt upp när klockan ringde! 03.50 gick första larmet, upp, tända lampan, sätta igång värmefläkten, sätta igång wifi och äta en snickers. Pratade med mamma och pappa på Skype dessutom, himla bra morgon! Sen var det ut och morgonfodra och sen in och äta frukost. 
Sen vart det ut, hämta in hästar och sadla, flytta på mamma mu och pepsi så de fick lite gräs. Sen började jag mocka mina hagar och sen gå och fylla på vatten. 
Sen vart det lunch. "När går vi ut igen?" Frågade jag "vet inte, det blåser" svarade tyrone. Jahapp sa jag och gick och la mig ett tag. Efter en halvtimmes sömn gick jag ut igen, hämtade ved, tog in hästar och sadlade. Eftermiddagen rullade på (långsamt dock) och till slut var det dags för middag. En hel del roliga och konstiga ämnen kom upp under middagen. Om bland annat vegemite, skjuta kängurus och bränna hus. Knäppt! Sen blev det läggdags!


Kommentarer
Pappa

:)

2013-08-20 @ 18:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0