14/8

Dag 10
Idag morgonfodrade jag, sen vart det frukost. Efter det gick jag ut och började hämta in hästar. Hjälpte till som "kofösare" när Tyrone tränade hästarna. Sen vart det lunch, vi kollade på en video från en show där det är 4 som tävlar med varsin unghästar, sen ska dom rida in dom på 3 dagar. Jepp, helt galet. Jag somnade iallafall, inte för att det var tråkigt, men för att jag var totalt jäkla utmattad. Det tär på en när klockan ringer 04.00 varje morgon. Efter lunch gick jag ut och mockade alla hagarna, sen kvällsfodrade jag och sen var det middag och bums i säng klockan 19.00. Lite kontrast från mitt cairns och sydney liv, ha?


Kommentarer
Pappa

Det låter som om du får mental avkoppling i alla fall :)
Har du inte fått nån router än?

2013-08-17 @ 06:31:54
Pappa

Sorry, missade inlägget om WIFI. Det är ju perfekt. Nu kan du komma i kontakt med omvärlden igen :)
Då känns inte isoleringen så total.

Svar: Jooo, men det krånglar. Det står att jag har mottagning och att det är connectat, men det laddar inte?! Hoppas det bara flippar idag....
vilsnaiaustralien

2013-08-17 @ 06:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0