12/8

Dag 8
Idag morgonfodrade jag, och sen var jag barnvakt. Jepp, hela dagen, från frukost fram till eftermiddag. På morgonen kollade vi på Micke och molle, sen gick vi ut och lekte ett tag. Efter det lurade jag med mig ungen in framför tvn igen så att jag kunde sova lite. Efter det var det lunch, sen passade jag honom igen, vilket var lätt för han sov hela tiden, så jag kunde se på aladdin. 
Sen kom Katrina hem så då gick jag ut. La på lite täcken, sadlade av och på och kvällsfodrade. Sen middag. Lätt dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0